Как да се преборим със стомашният грип

Описани по-долу са най-честите симптоми, които биха изисквали консултация с уролог.

Кръв в урината

Кървава урина винаги се смята за значителен урологичен проблем, който се нуждае от по-нататъшна оценка, особено при 50-годишна възраст. Изследванията включват ултразвук, xrays и дори цитоскопия.

- Тумор / рак

- Камъни

- Инфекция

Болки в слабините

Болка над поясницата обикновено показва, че проблемът е в бъбреците. Ако болката е колики (спастичен), най-честата причина е възпрепятстване на бъбречни камъни. Изследванията включват изследвания на урината, ултразвук.

- Камък в бъбрека

- Инфекция в бъбреците

- Тумор в бъбреците

Болки над слабините

Болка над слабините може да произхожда от пикочния мехур или простатата. Тя може също така да е от лезия в скротума. Физическа проверка е необходима, последвано от изследвания на урината и ултразвук.

- Камък в уретера или пикочния мехур

- Херния

Зачестено уриниране

Основните причини може да бъдат инфекция на пикочния мехур, запушване или "по-чувствителен" пикочен мехур. Изследванията включват изследвания на урината, ултразвук.

- Уголемена простата (при мъжете)

- Свръхактивен пикочен мехур

- Инфекция на пикочния мехур или уретрата

Болки при уриниране

Инфекцията е най-честата причина, въпреки че е необходимо също така да се изследва и камък на пикочния мехур. Необходими изследвания на урината, ултразвук.

- Камък в пикочния мехур

Неконтролируемо уриниране

Може да бъде коригирано, при условие се определи основната причина. Физическа проверка е необходима, последвано от изследвания на урината.

- Дефект на тазовото дъно

- Уголемена простата (при мъжете)

- Свръхактивен пикочен мехур

- Хипотония на пикочния мехур

Бучка в скротума

Скроталните бучки винаги са необичайни. За да се установи защо възникват е необходима физическа проверка, последвана от ултразвук. Хирургично отстраняване обикновено е необходимо.

- Рак на тестисите

- Цист

- Хидрокол

- Херния

Болки в скротума

Болките в скротума могат да се спрат. Физическа проверка и ултразвуково изследване ще помогне да се направи разграничение на причините.

- Инфекция на тестисите

- Варикола

Повишен PSA (>4 ug/L)

Простатен специфичен антиген е туморен маркер, открит в кръвта и се използва за ранно откриване на рак на простатата. Биопсия направена под трансректален ултразвуков контрол е най-добрият начин за разграничаване на причина за високи нива на PSA.

- Рак на простатата

- Увеличаване на простатата

- Хронична инфекция на простатата

Седименти в урината

Седименти в урината е неспецифичен случай. Представлява мъртви клетки, които са отделили в урината. Като такива, са необходими изследвания за да сортирате основната причина. Тези изследвания включват тестове за урина и кръв и ултразвук / xrays.

- Камък

- Бъбречна недостатъчност